sömn

Jag avlägsnade mig just från köket med ursäkten att jag skulle sova.
Rena Rama Rolf kontra Sömn.

Även om valet kan vara självklart för vissa gjorde jag faktiskt en liten kompromiss.
Jag så ett avsnitt innan jag drog mig tillbaka. (Det lär komma fler gånger, tänkte jag...)

Men medan jag gick (de åtta stegen) till mitt rum slog det mig att jag faktiskt har en nyinförskaffad dator som står på laddning på rummet. Då kan man ju bara inte gå och lägga sig. Inte direkt, iallafall.

Det känns asbra att äntligen kunna sitta på sitt rum med en dator. En datorsal känns lite... tråkigt. Och dessutom tror jag Olof blir lite trött på mig då jag titt som tätt lånar hans iphone för att kolla om det hänt något kul på mailen eller facebook.

Men nu behöver han inte oroa sig, för nu har teknik-Erik fixat internet också. Wihoo.
Jag har dock hört det ryktas om att det är lite svajigt med mottagningen här, men man kan ju alltid hoppas att det funkar perfekt just i mitt rum. Hehe.


Mamma var förresten här innan idag. Det var trevligt. Vi gick lite på stan, och sen åkte vi upp till skolan, så hon fick träffa några av mina härliga vänner. Mys.

Nu ska jag iallafall sova. Det blir högskolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: David

Shit. En sprillans ny Macbook Pro på rummet, och du ska SOVA?!



Du upphör aldrig att förvåna, kvinna. ;)

2010-09-09 @ 23:06:02
URL: http://studentdavid.blogg.se/
Postat av: pappa

En god nattas sömn är alltid bra. Jag hörde att snöret med korten blev fint.

Kram pappa

2010-09-10 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0