högskolan

Högskoleföreläsningarna är inte direkt höjdpunkten på veckan. Faktum är att de är långt därifrån.

Det kanske är jag som inte har mognat riktigt, men jag blir så himla uttråkad av tre timmars föreläsning.
Jag säger bara, Tack för rasten.


I eftermiddag kommer Olivia hit, och kväll blir det Toy Story 3.
Det var meningen att vi skulle se den igår, men efter vissa komplikationer bestämde vi oss för att skjuta upp biobesöket. Jag kan ju säga att jag och min slarvighet hade en ganska stor del i det uppskjutna biobesöket att göra.


Nu kom Victor, så nu ska vi gå.

Kommentarer
Postat av: David

Du vet om att du vanligtvis studerar i en lekstuga va? Bara så vi är på det klara med det. ;)

2010-09-16 @ 15:55:59
URL: http://studentdavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0