helg och stan

Nu är det fredag, vilket även innebär helg.
Mina kära korridorskompiar har redan åkt hem, men jag och Peter är kvar och vi har bestämt oss för att dra ner på stan. Tanken var att vi skulle gå ganska exakt nu, men då kom Peter på att han glömt kvar sin tvätt i maskinen. Hehe.

Så det är han tvungen att fixa, innan vi kan spatsera ner för den oändliga backen ner mot stan!

Ikväll kommer mamma, pappa och Lina och hämtar mig, och då stuyr vi färden mot Värnamo. Det ska bli mysigt att komma hem i helgen, och på söndag är det ju röstning. Jag som inte ens har bestämt mig för vad jag ska rösta på.

Vi hade skolval idag, men jag har nästan glömt bort vad jag röstade på. Så säker är jag, liksom. Hehe.
Jag ska göra en såndära kartläggning av vilket parti man sympatiserar mest med, hade jag tänkt. När jag får tid.

Men nu kom Peter tillbaka från tvättstuga, så nu är det dags att dra.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas du får en fin o avkopplande helg i Vmo tillsammans med dina nära o kära!

2010-09-18 @ 11:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0