julmys

Igår startade vi julen.
Utan juleskum och en aning för tidigt.
Men oj, så mysigt vi hade.

Jag, Markus, Robin och Oskar gick till Coop, Ica Supermarket och Willys på vår jakt efter juleskum.
Men det var visst bara Ica Maxi som fått in det ordentliga julsortimentet än.
Och dit hade vi tyvärr inte möjlighet att gå.

Julmust, pepparkakor, skinksmörgås, julmusik.
Vi hade tillochmed fixat fram ett snöbollsljus för att maximera stämningen.
Dessutom var det ett gäng härliga människor också.

Det kunde inte blivit bättre.
Det skulle varit med juleskum och snö då möjligtvis.
Men det är ju långt kvar, så vi hinner nog med det också.


Det är Markus Wikenstål och Robin Sandberg som fotat de mysiga bilderna från igår.
Jag hoppas de inte misstycker mitt initiativ att använda dem här också.
De ger liksom en bra bild av hur gårdagen såg ut.

Robins fina blogg hittar ni förresten HÄR.

Kommentarer
Postat av: Markus

Det får du mer än gärna göra :)

2010-10-18 @ 13:01:22
Postat av: pappa

Apotekarnes julmust. Härligt, härligt.

2010-10-18 @ 13:18:59
Postat av: Lina

Åh! hurra för julen! :D

2010-10-18 @ 21:59:03
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Åhh så mysigt!! Jag vill också ha julmys! Får knappt någon höstkänsla här ens... det är så varmt :( hihi, puss på dig!

2010-10-20 @ 14:42:13
URL: http://ochoa.blogg.se/
Postat av: Emanuel

Att ni inte skäms !

2010-10-22 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0