fredag

Idag har det varit en bra dag.
Största anledningen till detta är att jag äntligen har klarat av alla engelska nationella prov. Vilken lättnad. Att aldrig mer behöva göra det känns verkligen bra.
Jag tycker både läs- & hörförståelsen var riktigt svårt. Men nu är det gjort, iallafall.
Sen pratade jag med handledar-Simon, och han sa att han tyckte min projektarbetsrapport var riktigt bra. Dessutom kunde jag hämta ut mina 20 färdigtryckta kataloger på responstryck idag. Wihoo!
-
Efter det blev det fredagsfika med Emelie och Jessi.
Eftersom vi inte tog några foton får det bli två från onsdagsfikan med Emelie och Olivia.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas du kan koppla av i helgen, nu när du har lagt engelskan bakom dig. Kul med katalogen, ser fram mot att få beskåda den!

2010-05-07 @ 23:01:43
Postat av: pappa

Härligt Lisa nu kan du koppla av. Verkligen stilig katalog du fått till. Skulle bara varit en bild på han som bar bordet till Alnut park hrm.

Kram pappa

2010-05-08 @ 00:12:26
Postat av: Lina

Hahaha! Pappa! HRM ja! Det borde hon verkligen ha en bild pa!! En extrasida med "jag vill rikta ett speciellt tack till....Kennet for hans fina insats att bara rekvisita, aven Lina och Adam som sa villigt stallde upp att spela alfapet.. bla bla bla.."

men du Lisa! va kul att katalogen ar klar!! Ska verkligen bli kul att se den live! :) Ar det fredagsfika och onsdagsfika ni har eller? ;) jag har nog every-second-day-fika har.. hrm. Idag blev det bodysurfing med Luke! kanonkul! :D puss!

2010-05-08 @ 07:55:32
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lina

Skont att engelskanationella ar fardiga forresten :)

2010-05-08 @ 07:56:41
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Luddz

kan nog bara säga Badum-tish oh i win

2010-05-08 @ 14:10:04
URL: http://iarleet.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va kul att katalogen är färdig nu ! Jag hoppas att få se den snart. Ska du ha med den på Expot ?

Kram lisa

2010-05-08 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0