Framtidsplaner...

Idag åkte jag till skolan och jobbade lite på mitt projektarbete. Faktiskt.

Annars gjorde jag inte så mycket på skol-fronten. Jag och Micke satt och pratade en bra tag med Hanna och Mattias på deras kontor. Det blev mest funderingar om framtiden, och vilka utbildningar jag kan tänka mig att gå. Det känns ju ganska relevant nu, med tanke på att det är sista dagen någonsin jag är aderton. Tiden går sannerligen fort, så det är la hög tid att fundera på framtiden.

Mattias var aaningen partisk och ville få mig till Mittuniversitetet i Sundsvall. De har tydligen en bra journalistutbildning.
Men jag funderar på Kaggeholms folkhögskola på Ekerö i Stockholm.
Men jag ska la söka lite olika skolor för att se om jag kommer in.
Fast jag ska nog inte börja plugga nu direkt efter gymnasiet. Men vi får se.
Det finns ju en del valmöjligheter, om man säger så. Vi kollade lite snabbt på den yrkesguide från A - Ö. Det fanns verkligen mängder med jobb. Helt sjukt!



Johan var så vänlig och följde med mig till stationen idag. Det var trevligt.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Emma k

Hej Lisa!!



Ingen panik över framtiden Lisa!! Det ordnar sig.

Folkis är att rekomendera, de är nog de bästa ja har gjort tror ja..!!

PUSS

2010-03-23 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0