En dag

Idag har jag varit ensam hemma, och oj så uttråkad jag har varit.

- Sola, går bra en liten stund. Sen sitter jag där i stolen och vrider och vänder på mig för att tiden går alldeles för långsamt.
- Spela volleyboll, är ganska svårt och dessutom ganska tråkigt att göra själv.
- Sitta vid datorn, känns ganska onödigt när det är så fint väder. (Med risk för att låta otroligt svensk, men det gäller ju att "passa på".)

Men att prata i telefon går iallafall bra. Och Gustav dämpade min oerhörda rastlöshet ett tag iallafall.

Denna bild får mig att tänka på Tunisien, då jag gjorde det till en vana att alltid ta en extra baguette-bit till Gustav under måltiderna.


Nu ska jag ner på stan med mamma.

Kommentarer
Postat av: miaka

Haha eller huur, men du vet man är ju inte nöjd förens man är nöjd :P och nu känner jag mig riktigt nöjd :D Jaså? Nej vi såg nog inte er då för jag har inget minne av det:S Tack, hoppas du med får det! Fin bild på Gurra btw!

2010-06-25 @ 17:08:02
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0