Borås

Jag säger bara David. Höhö.


Nu har jag varit i Borås ett par dagar och dessa tillbringades tillsammans med Mikael, David och Gustav. Härliga pojkar detdär...
Vi inledde lördagskvällen med ett kvällsdopp ute hos David i Frufällan. Jag tycker det var riktigt varmt, men det höll inte de andra med om... Vi fortsatte med att laga mat, vilket tydligen var sensationellt i detta sällskap. Det blev kycklingfilé och couscous. För att inte laga mat så ofta var pojkarna kungar i köket!

Vi avnjöt denna rätt framför Disney-klassikern "Svärdet i stenen", vilken förövrigt visade sig vara en riktig besvikelse. (Särskilt för Gustav som hade fina film-minnen från barndomen som nu fick sig en ordentlig törn.)

Därefter blev det lite gitarrspel och sång (Jag agerade enbart åhörare, så ingen skada skedd... Hehe)


SÖNDAG
Dagen började med Gudstjänst i Korskyrkan för mig, Mikael och Gustav. (David var på Liseberg, så han kunde tyvärr inte närvara. Hehe)
Mötet var sannerligen kort och koncist, men inte mig emot. Därefter blev det sol, bad och volleyboll i Kyppesjön, och kvällen avslutades med film hemma hos Gustav.


MÅNDAG
Idag har jag och Gustav varit på stan hela dagen. Det var riktigt varmt, och efter att ha gått i ett antal affärer satte vi oss vid Viskan och pratade istället. Där satt vi sen tills det var dags för lunch. Och vilken lunch sen! Kycklingfilé och potatis på Jensens. Mums!
Lite senare anslöt sig David, vilket var ytterst trevligt.
Vid sju avgick mitt tåg från stationen, och en toppenvistelse avslutades med ett alldeles för kort David-samtal.



Hej!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du verkar haft kul med dina vänner. Idag har vi haft en toppendag i djurparken med göteborgarna o Karins föräldrar

2010-06-28 @ 21:48:56
Postat av: Maggan

Du verkar haft kul med dina vänner. Idag har vi haft en toppendag i djurparken med göteborgarna o Karins föräldrar

2010-06-28 @ 21:49:52
Postat av: Lina

Låter verkligen som en härlig strapats :)

2010-06-29 @ 10:51:52
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Härliga dagar

Kram från pappa

2010-06-29 @ 14:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0