En sommardag

Nu sitter jag här vid datorn och det är torsdag, vecka 27. Tiden flyger iväg, men samtidigt känns det som det är evigheter sedan vi sprang ut där på skolans balkong och blev fria.


Snart ska jag, Lina och Kajsa åka iväg mot Halmstad och Gullbranna för att gå på festival.
Dagens höjdpunkt blir helt klart Lö:da.


Igår kom jag hem från en liten vistelse i skogen hos Söt-Emelie. Det var riktigt trevligt, men tiden gick aningen för fort... Men det brukar ju vara så om man har roligt.

I måndags cyklade jag ut till Kajsas stuga i Kolvarp, nästan exakt 3 mil från mitt kära hus.
Det gick fint och jag så inte en enda orm på hela vägen! Om jag ska vara ärlig kan jag meddela att jag övervägde att ta bilen istället för cykel, enkom för att slippa eventuella ormar. Så förebyggande är jag.
Jag hade faktiskt exakt lika mycket tur på hemvägen. Det var lika orm-tomt på vägarna då. Härligt!


Hoppas ni alla har en underbar sommar och njuter av dagarna.

Förresten hoppas jag att Spanien vinner VM. Inte för att jag är speciellt insatt (inte alls, faktiskt.) Men för att jag har blivit influerad av härliga familjen Ochoa!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Då det blev ingen walking i år?

2010-07-08 @ 14:21:12
Postat av: Olivia

Härligt!

Det är bra Lisa, det är klart att vi håller på Spanien, av ganska uppenbara skäl, men jag kan också tala om för dig som inte är så insatt då, att dom är faktiskt bäst!!! Så om nån frågar dig varför så är det därför!! Por que España es el mejor equipo del mundo!!

2010-07-09 @ 09:21:40
URL: http://ochoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0