Thailand

Nu drar vi vidare till Thailand. Det ska bli intressant.
Stopp no.1 blir Changmai (Jag ar osaker pa huruvida stavningens ar korrekt eller ej.) Langst upp i norr ska vi iallafall.

Jag ska verkligen forsoka uppdatera min kara blogg undertiden, sa ni dar hemma kan fly fran kylan ett tag. (Och om man nu inte vill fly fran kylan kan man ju bara lasa for lasandets skull, eller for att man kanske tycker att det ar trevligt. Och sen ga ut i snon och aka pulka eller skidor eller nagot sant kul.)

Ha det fint allihopa.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag tänkt på dig igår när jag skulle sova! å snart är du hemma:D:D jag saknar dig sjukt mkt!<3

2010-02-01 @ 08:06:36
Postat av: Anna

Åh, Thailand! så härligt för dig! hur har du det på andra sidan av halvklotet? :) - hälsa de små thailändarna från mig! ;) puss

2010-02-03 @ 07:12:36
URL: http://gatukiosk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0