Projektarbete och Känguru

Nu har jag kommit en bit på mitt kära projektarbete. Igår fotade jag Lina och Adam när de spelade scrubble, och sen fotade jag några produkter också. Hehe. Det måste ha sett roligt ut när vi gick till Parken. Ett bord, och sex lampor var bara en del av alla de saker vi bar upp.





På kvällen grillade vi. Det blev bland annat kyckling och Känguru. Det var spännande. (Jag hoppas att ni förstår att det som var spännande var kängurun. inte kycklingen. Hehe.) Till efterrätt blev det Pavlova. Det är en slags marängtårta med massa frukt uppepå. Det var gott som bara den.

Det känns verkligen konstigt att det är -20 grader hemma, samtidigt som vi här nere kan ligga på stranden. (Att det är -20 grader hemma har jag hört av en hemlig källa. Eftersom jag inte läser samhäll B längre kommer jag inte vara källkritisk och undersöka källans trovärdighet. Bara så att ni vet.)
Jag hoppas att det kommer finnas någon snö kvar när vi kommer hem. För jag vill hinna med lite natt-pulkaåkning. Och skidor, såklart. Lite snowboard skulle ju inte heller vara fel.

Kommentarer
Postat av: Luddz

Först en Fråga! Vad är Scrubble, typ enda som inte vet men ändå!.



jag får en tår i ögat när du får ligga där nere och grilla!. känguru låter exotiskt att äta hur smaka det?. Vi hade snöstorm här om dagen om du inte visste detta innan dock lite fjolligt i söder sverige men men.

2010-01-31 @ 04:06:07
Postat av: Maggan

Snön är nog kvar när du kommer hem. Vintern har bitit sig fast ordentligt. Vilka kontraster det är mellan oss vad det gäller vädret. Det måste ha sett festligt ut när ni drog iväg med er rekvisita. Ha det fint!

2010-01-31 @ 09:28:17
Postat av: Lisa

Ludde. Scrubble är samma sak som Alfapet. Har du spelat det någongång? :)



Haha. Grillning är aldrig fel. Känguru smakar lite vilt. Ohh. Snöstorm. Inte illa. Hehe.



Maggan. Jag hoppas verkligen snön är kvar. Det skulle vara gött att få lite vinter också. :) Haha. Ja, det är inte varje dag man ser folk som bär omkring på så många konstiga saker. Hehe.

2010-01-31 @ 11:13:58
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: kajsa

lätt jag vill åså åka nattpulka:D

2010-02-01 @ 20:09:57
Postat av: josefina

Du var väldigt fin på den bilden där du håller det där "brödet" :D

2010-02-10 @ 07:05:38
URL: http://josefinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0