Bad och Grillning.

Idag var det varmt här nere i Melbourne. Vi drog ner persiennerna och satt framför tvsoffan hela förmiddagen eftersom vi var för utmattade för att orka göra något speciellt. (Adam hade barmhärtigt nog ställt in en fläkt till mig igårkväll, så jag slapp iallafall vakna svettig.)

Eftersom detta var min och Linas sista dag här i Melbourne innan vi drar vidare till Perth kände vi att vi var tvugna att göra något iallafall. Nu kommer jag inte tillbaka till Melbourne förrän den 19 Januari.
Så när vi samlat tillräckligt med kraft bestämde vi oss för att åka iväg till Albert Park och bada.










När vi varit på stranden ett tag gick vi och köpte varsinn glass. Därefter drog vi till Coles och handlade mat inför kvällens grillning. Kyckling och Potatissallad. Åh, så gott.




Maten var exemplarisk och Linnea hade på sig sin fina långklänning, kvällen till ära.
Nu sitter Linnea och skype:ar. Jag, Lina och Adam sitter inne i "mitt" rum och surfar runt. Jag, och Lina på våra datorer, och Adam fixar med lite musik på sin kära iPhone.

Men nu blir det Cheesecake!

Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Härliga badbilder, vart är det exakt ni är o badar i förhållande till Tasmanienbåten?

2010-01-09 @ 14:52:00
Postat av: luddmudd

Snacka om att kombinera Grilling med Bad jag blev löjligt avis nu :D, hoppas livet går som det gör här uppe i norden!

2010-01-09 @ 19:45:05
URL: http://iarleet.blogg.se/
Postat av: Jens

shit vilka problem ni har som måste samla kraft för att orka åka till världens finaste strand och bada ;)

Jens e avundsjuk...

tack så jättemycket för kortet lisa :D

2010-01-13 @ 22:26:21
Postat av: Saadet

Najs blogg du har!!! :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam!

2010-01-15 @ 16:18:25
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Din favorit Memelie

Hej käraste Lisa!

Nu får du allt ta och uppdatera lite oftare. Fast, det är väl okej, jag förstår om du inte vill sitta vid datorn när du kan vara ute och njuta av att du befinner dig på varma breddgrader. Hehe.

Din fråga, i mitt blogginlägg du vet, jag kan göra en header till dig (en sådan "där uppe", hehe) Du kan skicka lite bilder och en designidé (om du har någon) till mig på [email protected]. Nu fick du min mailadress även fast du kanske redan har den, men jag tänkte att om du kanske inte kom ihåg den eller inte hade den någonstans. Omtänksamt av mig, eller hur?

Och en sista sak, tack så hjärtligt för vykortet. Jag blev hur glad som helst. Haha, jag älskade motivet på! Hur mycket "I <3 FASHION" som helst!

Ha det superbra!

Jag saknar dig. Puss och kram från Emelie S

2010-01-20 @ 10:55:38
URL: http://discoemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0