Sista dagen

Nu sitter jag i Hotell-lobbyn och forsoker forsta att detta ar sista dagen pa var resa. Var langa resa, kan tillaggas.
Det kanns jattekonstigt. Vi har varit ivag fran Sverige 10 veckor nu, och det kanns la ungefar som att vi ska till flygplatsen for att aka till nagot annat stalle nu. Inte for att flyga hem, liksom.

Det kanns verkligen konstigt att alla veckor redan har flugit forbi. Vi har ju pratat sa lange om denna resan, och nu ar den over. Men det ska bli sa sjukt kul att traffa alla igen.
Och dessutom saknar jag vintern. Det ska bli underbart att aka pulka och skidor. Och dricka varm choklad.

Flyget avgar vid tolv-tiden ikvall, och vi landar forhoppningsvis i Stockholm ca, 15 timmar senare. Sen stannar vi dar over natten och aker hem till Varnamo eftermiddagen darpa.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en skön resa hem o välkomna tillbaks till Sverige!

2010-02-18 @ 13:27:13
Postat av: Luddz

Snön väntar på dig :D, varm choklad väntar nog på dig ännu mer ;)

2010-02-18 @ 16:40:29
Postat av: emma k

välkommen hem till sverige igen..

Jag kommeer till värnamo helgen vecka 8 och ja hoppas att vi ses då:)



det har varit ett nöje att följa din resa på bloggen. ett minne för livet har du varit med om.



Stor kram, saknar dig, ses snart..

2010-02-18 @ 16:41:54
Postat av: Lisa Sköld

Du komer nog vara en av de få svenskarna som fortfarande inte har tröttnat på vintern! Ska bli kul att få träffa dig igen ! Har faktiskt saknat dig :D

2010-02-19 @ 10:30:10
URL: http://lisaskold.blogg.se/
Postat av: Memelie

Även fast jag förstår att det är tråkigt för dig att åka hem så är jag ganska glad för det, hihi. Du är extremt saknad vännen. Det ska du veta!



Vi om några dagar. Puss från din TEAM-M8

2010-02-19 @ 23:25:02
URL: http://discoemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0