Fotande

Fotolektion.

Veckans uppgift är att fota tre olika bilder på samma person. En dokumentär bild, en prosabild och en poetisk bild.
För er som inte har full koll på vad de olika temana innebär kan jag meddela att den dokumentära bilden ska spegla verkligheten, min prosabild ska visa hur jag uppfattar personen och den poetiska bilden ska vara mer talande. Visa en känsla liksom. Som en dikt, ungefär.

Mitt foto-offer blev Olivia och igår eftermiddag var vi ute och fotade lite innan mitt tåg skulle gå.






Micke var med som moraliskt stöd.


Nu sitter jag i skolan och laddar inför fredagens skoteråkning med underbara människor. Tyvärr så kan inte Emelie hänga på, men jag väntar med spänning på en inbjudan ut till skogen. Härligt att vara tillbaka i vackra vintersverige!

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Luddz

NU SÅG JAG HUR BRUN DU ÄR KVINNA!!!! blir avis (a)



Heeej

2010-02-24 @ 15:16:40
Postat av: Lina

Jättefina bilder Lisa!

Den andra på Olivia var ju jättehärlig! Precis som vi uppfattar henne! :D Good job girl!

2010-02-24 @ 22:17:24
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0