Bangkok

Nu är vi tillbaka i Bangkok efter en vecka på Koh Samui och Koh Phangan.
Som ni kanske har märkt har jag inte varit så aktiv på bloggen, men det ska det bli ändring på nu.

Jag fick tips om en hemsida innan som jag tycker att ni alla ska gå in på. Den är klockren.
Ni hittar den HÄR.
Jag blev iallafall jätteglad när jag kollade, och fick värsta hemlängtan. Det känns konstigt att jag ska till skolan på måndag. Det ska bli sjukt kul att träffa alla igen, men det känns verkligen inte som vi har varit borta i 10 veckor!

Nu ska vi gå ut på stan.

Jag skriver nog en liten sammanfattning ikväll. Om vad vi har haft för oss den senaste veckan.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lina

HEJ!!

Hemsidan var sååå fin! Tänk vilken tanke att göra den! Jag blev oxå jättejätteglad! Idag har jag vatt på yoga gånger 2 med Bre på kvällen var vi på Body Combat. Typ boxing utan handskar å grejer. Det var skoj! :) Känns skönt att ni ska komma hem till sverige snart! SÅ jag äntligen kan få tag på er oxå! hehe :D Imån ska jag hämta Johanna och Elina!! Såå kul!!! :D :D Ta hand om er! Massor av pussar och kramar från mig!! (du får kolla min blogg oxå! :)) SMACK!! <3

2010-02-15 @ 11:06:16
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lina

och förresten, det du skrev att det ska bli ändring på dina uppdateringar på bloggen nu... kom ihåg att leva i nu:et och "vara" så mkt tid som möjligt i thailand. Internet finns när du kommer hem, så du kan göra rediga uppdateringar då :) Förstår och jag tycker det är jättekul när du uppdaterar, men det e bara några dagar kvar för er nu.. :) puss syster-yster :) (Jag har visat Jemma Lilli, vår maskot du vet hehe)

2010-02-15 @ 11:09:20
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Luddz

Men lägg av är ni Bangkok D: haha lätt att jag skulle vilja åka dit <3, vi har Apu när du kommer tillbaka tror jag^^. Dock ska jag göra klart alla mina rester istället för att sitta och snacka bajs i någon affär.

puss påt dags att komsi te sverige

2010-02-15 @ 12:23:06
URL: http://iarleet.blogg.se/
Postat av: Luddz

Lördagen efter att du komma hem, nattapulka om du har tid/Kan/vill. Annars kidnappar vi dig! för jag har fått ihop ett sött team ;) Backen är bättre än ever var ute och testa den i lördags

2010-02-15 @ 12:26:44
Postat av: Maggan

Kul att höra av dig. Ha det bra o njut av de sista dagarna på er fantastiska resa, hälsa!

2010-02-15 @ 12:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0