IT-teknik

Nu har jag precis haft världens roligaste IT-information.
Oj, vad vi har flummat.

Jag och fyra i min klass var på internat-träff samtidigt som resterande delen av klassen hade teknisk information.
Detta resulterade i att vi fyra fick ha en privat handledning i hur man registrerar sitt användarkonto.
Det var jag, Olof, Victor och Filp. Och IT-teknikern. (En ung, lite sprallig, nyexaminerad nätverks-tekniker som precis börjat jobba på skolan.)

Då slog det mig hur otroligt töntigt det blir då man har gjort iordning en powerpoint, och sen är tvungen att visa den för en ytterst liten skara människor.
Där står man runt datorskärmen och kollar på den lätt överambitiösa redovisningsformen. Det känns lite... löjligt.


(David. Det kanske är på en skola du ska få utlopp för dina tekniska kunskaper då utbildningen är slut.)

Kommentarer
Postat av: David H

Sant! Dumt att göra en bara för att alla andra har en sådan. En tajt muntlig redovisning kan ju vara minst lika bra!

2010-08-24 @ 16:45:09
Postat av: David

Haha. Om det är inte är Stefan som är framme här igen månntro.



Funkar internet hemma hos dig nu förresten? Eller satt du i skolan?

2010-08-24 @ 16:50:13
Postat av: pappa

Härligt Lisa. Jag har precis varit nere på sta´n o kollat på ett fyrverkeri. Detta för att hylla

90-åringen. Värnamo alltså. Ha det bra.

Kram från pappa på brandis.

2010-08-25 @ 23:04:35
Postat av: David

Bra att du förtydligade det, Kenneth ;)

2010-08-29 @ 17:46:35
URL: http://studentdavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0