KajsaLisa

Kvällen igår var verkligen underbar!
Så lyckat.
Kvällen började hos mig då det bjöds på varmluftsbakade toasts.
Då alla alutligen anlänt (Johan och Micke var liite sämre än alla andra på att planera tiden) delade jag och Kajsa in allihopa i lag.
Därefter fick varje lag ett kuvert med lite olika uppdrag i. Sen bar det av i en väldans fart.
Ett av uppdragen var att åka till verkstadsgatan 4 och spela en pjäs som innehåll 5 förutbestämda repliker. Det gick bra för alla, utom ett lag som trodde att de själva skulle välja pjäs, och körde stenhårt på Romeo och Julia.
Min käre bror gjorde en stark insats som filmare då grupperna spelade upp sina enastående teatrar. Lappen har han satt upp för att slippa gå och öppna varje gång någon ringde på.


Rasmus och Emelie var duktiga på att leva sig in i rollerna.



Lag ERJA. Fantasin på topp! (Kul att ni står i rätt lag-ordning också. Det var något ni tänkte på eller?)



Micke och Ange gjorde en mycket stark insats.



Det enda lag som behövde två tagningar. Men på tagning två sjöng de för mig och Kajsa också. Pluspoäng för det.

Sen bar det av hem mot Kajsa.
Vilken kväll, alltså!
Som jag har skrattat.
Tacos, bildspel, tipspromenad, marängsviss och skratt är bara några av de ord som beskriver kvällen.
TACK allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

hah bilden! ;D

Det var riktigt lyckat Lisa! :)

2010-04-09 @ 14:21:44
URL: http://gatukiosk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad kul att du tycker det, Anna.

Jag är jättenöjd med kvällen. Så himla kul!

Jätteroligt att du kom, Anna.



Syns på måndag!

2010-04-09 @ 14:31:28
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh Lisa! Tack själv!

Så sjukt bra kväll.

Tusen pussar till dig och Kajsa för kalaset

2010-04-09 @ 22:16:15
URL: http://discoemme.blogg.se/
Postat av: Olivia

MEN, vi borde få pluspoäng för att vi tog eget initiativ med pjäsen!! Fast jag sa fel på den enda repliken jag hade... hahaha!

Tack och puss till er!

2010-04-10 @ 11:02:26
Postat av: Lina

A Lisa!! Sa harligt!! Blir sa himla glad for er underbara kvall! :D A va otroligt fiiin du ar pa bilden, min syster! <3 nice liten vest :) Pussar!!

2010-04-10 @ 12:57:53
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0