Projektarbete

Nu är jag klar med mitt projektarbete. Det har krånglat de senaste dagarna, så det känns skönt att det äntligen funkar nu.
Så imorgon skickar jag förhoppningsvis in min katalog till tryckning.
Idag är jag sjuk. Men jag måste bli frisk till imorgon. Dels för att jag ska skicka in min katalog, och få lite kommentarer på min projektarbetsrapport. Men jag har även deadline på fotoprojektet 'en bild säger mer', och värst av allt. Jag har det skriftliga engelska nationella imorgon!
Jag är lite fundersam över hur jag kommer klara det, om jag ska vara ärlig. Men det löser sig nog.
Nu ska jag skriva lite på mitt psykologiarbete. Men jag mår illa. Lite frisk luft vore nog att föredra.
Snart kommer Lina hem.


Kommentarer
Postat av: pappa

Vid Forrestway.

Kram från pappa

2010-04-29 @ 14:05:59
Postat av: Maggan

Har du för mycket runt omkring dig? Du måste vara rädd om dig, kram!

2010-04-29 @ 22:14:49
Postat av: Anonym

Ja Lisa! Snart kommer jag hem! <3

2010-04-30 @ 04:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0