Multisport

Nu är der gjort.
Jag har precis anmält mig och Kajsa till Hestra Adventure.
Det ska sannerligen bli spännande.
Med tanke på dagens orientering kan man ju fundera på hur det kommer gå. He he.
Men det är ju cykling och paddling också, så det ordnar sig nog.
Kul, tror jag det blir iallafall.
Så, boka in den 24 April i era kalendrar nu. Jag och Kajsa behöver en stor hejarklack.
(Om någon nu på allvar bli sugen på att åka och kolla på oss kan jag ju meddela att det äger rum på Isamon, Hestra. Starttid kl.10)
Jag hoppas inte vi blir alltför trötta, för på kvällen blir det Gisleparken och the Baseballs. Wihoo.

Kommentarer
Postat av: kajsa

ojoj det kommer bli galet!! <3

2010-04-10 @ 20:28:56
Postat av: Maggan

Låter spännande med denna utmaning!

2010-04-11 @ 02:19:46
Postat av: Lina Sandström

Härligt härligt!!!!! :D Veckan efter jag kom upp här hade de värsta superorienteringen här! Natt-OL i 10 timmar! Å det var typ krypa runt i lera å regnskog. Fatta häftigt eller!! :D

2010-04-11 @ 14:25:31
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, det kommer går fint, tror jag! Askul. :)



Lina. Det låter sannerligen spännande med dendära natt-OL:en. Hehe.

2010-04-11 @ 18:38:58
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej Lisa

Det kommer att bli en härlig utmaning för Er.

Kram från Pappa

2010-04-12 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0