Fredag

Idag har jag varit på studiebesök. Det känns som det var ett tag sedan jag var på något ordentligt studiebesök. (30 minuter på Borås Tidning förra hösten räknas inte...)
Och även om det bara var dryga kvarten bortanför skolan var det en trevlig omväxling mot naturkunskapens brukliga upplägg.
Vi var på Ryaverket.
Hjälm - obligatorisk.







När jag ändå är pågång med att ladda in lite mobilbilder måste jag bara passa på att bjuda på den, enligt mig, absolut bästa utvecklingssamtals-lapp jag någonsin sett.
Frallan, i samarbete med Stefan. Underbara människor detdär. Kreativiteten är dessutom på topp!
För den som undrar kan jag meddela att jag är nöjd med mitt engelska-prov. Hur det egentligen gick är visserligen en annan fråga, men jag känner att jag gjorde så gott jag kunde.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Borås Tidning borde visst räknas! ;)

2010-04-30 @ 23:55:17
URL: http://blogg.palssonmedia.se
Postat av: pappa

Du ser ut som en byggnadsingenjör.

pappa

2010-05-01 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0