Framkallning.

Nu har jag kollat igenom en del av våra Australien- & Thailandbilder.
Det är ju en del, kan jag ju meddela.
Det blir sannerligen svårt att välja ut vilka bilder som ska framkallas. Men jag har gjort ett första urval nu iallafall. Då är dock inga bilder från Pappas kamera med. Och inga från systemkameran. (Kort och gott är det bilder från min och lina kamera som resulterar i närmare 600 bilder.)
Jag får la ta och rensa ut några stycken iallafall. Hehe.
Igår var jag och Kajsa i Gislaved. Det var trevligt.
- Fruktsallad med kokos. (Väldigt gott, faktiskt.)
- Skratt! Som alltid
- Film. Inte de bästa filmer jag sett i mina dar.
- En rullande hårboll (!)
- The Baseballs. På lördag gäller det!
Söt-Kajs
På lördag gäller det!
Först Multisport i Hestra. (10.30, VÄLKOMNA)
Sedan röj på Gisleparken!
Vilken dag det kommer bli.
TEAM KAJSALISA
Nu ska jag ut och gå med min kära mor.
Hej!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Å ja! nu gäller det att peppa lisis!:D de kommer bli en galen dag! undar om kommer komma runt eller om vi kommer ligga i ett dike och skratta? haha <3

2010-04-18 @ 20:15:48
Postat av: Lisa

Det återstår att se. Hehe. :P

Kul, kommer det bli iallafall. :)

2010-04-18 @ 21:24:15
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0