Surfers Paradise

Nu ar jag och Lina i Surfers Paradise...
Vi akte fran Melbourne airport kl.06.00 i morse, och kom fram klockan 07.00 lokal tid. (Surfers ar en timme efter Melbourne.) Mamma och Pappa tog flyget till Sydney kl.06.45. Vi ska traffas igen den 19 December.

Inom de narmsta dagarna ska jag utnyttja en fortidig julklapp av Lina. En Surflektion.

Jag ska forsoka uppdatera bloggen lite, om jag hittar nagot internet nagonstans.
Nu ar vi hos Linas kompis Anna, som hon traffade i Sydney. Och hennes syster Elina, men dottern Lillia.

Vi var och badade vid nagra pooler idag. Det var harligt, men det regnade lite... Hehe. Men vi overlevde.

Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej pa er flickor!

Vi har bada telefonerna sa ni behover inte leta. Harligt att allt ar bra med er. Efter att vi ckeckat in pa hotellet tog jag och mamma baten till Manley beach vi badade bada tva harligt harligt. Nu ar vi pa vag till hotellet passerade en Apple store.

Ha det sa bra Lina och Lisa

Kramar fran pappa och mamma

2009-12-15 @ 10:37:12
Postat av: Emma K

hej Lina och Lisa!!

Idag har vi snö i HELA Sverige.. Speciellt mycket i Jönköping:) julklappsjakt, jullov, förkylning annars är att fin fint. Åker till vmo den 18.

Jag vill bara önska er en god jul och ett gott nytt år, men tills nyår hoppas ja vi har pratat via skype:) simma lugnt:) Kram emma

2009-12-15 @ 15:47:53
Postat av: Danne

Hejsan

Kul att läsa om Era eskapader. Det känns osannolikt att Ni är så långt borta. Här hemma lunkar det på, sova, äta, jobba men idag var det avbrott i rutinen. Var på resande fot som "tomte" och delade ut chokladaskar till kunder i Sävsjö, Nässjö, Vetlanda, Växjö, Avlesta och Bor. Det var kul! Ha det bra och roa Er:-) Danne

2009-12-15 @ 20:34:09
Postat av: Ludde

haehae Heej :), hoppas det vart kul för det låter svinmysigt med "Surfers Paradise" --->Avis<---

2009-12-15 @ 21:02:45
URL: http://iarleet.blogg.se/
Postat av: Jessi

det är tomt utan dig i skolan <3

Skönt att ni har det bra! Krama familjen från mig!

2009-12-15 @ 21:21:02
Postat av: Maggan

Hej på er!



Låter som ni har det jättebra. Här låg snön så fint ikväll, när jag gick hem från jobbet. Det var ganska halt, så jag fick ta det försiktigt.

Ha det fortsatt fint däruppe i Surfers Paradise hälsar Maggan

2009-12-15 @ 22:41:07
Postat av: Oskar P

Whey, hoppas ni har det grymt bra och njuter av livet! Låter fantastiskt härligt med exotisk miljö för tillfället.

Sköt om er!

- OP.

2009-12-16 @ 01:45:31
Postat av: Ludde

Baha Nu fick vi Snö som slår allt!!!! :D Snöänglar Och Jultomtar Överallt <3

2009-12-16 @ 21:05:20
URL: http://iarleet.blogg.se/
Postat av: Jens

Shit Lisa ska du surfa!? Hoppas du överlever :)

Som du säkert har hört är här askallt med en massa snö.

Lycka till med lektionen!

2009-12-16 @ 21:49:31
Postat av: Emelie

Haha, kaxa med vågorna lite från mig också!

Det är sjukt tomt utan dig, saknar dig already!

Puss och kram från den andra delen av TEAM LE!

2009-12-17 @ 16:57:22
URL: http://discoemme.blogg.se/
Postat av: kajsa

lisa jag saknar dig! <3

det låter hur kul som helst att surfa:) hälsa alla från mig

jag har köpt längdskidor nu:D

2009-12-17 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0