tidsödande sängöverdrag

Jag hade planerat min morgon in i minsta detalj. (Det hade jag inte, men det låter bättre så.)

Jag hade iallafall tänkt att:
- vakna vid halv åtta
- hoppa ur sängen
- dra på mig en klänning
- byta sängöverdrag
- äta frukost kvart i åtta
- plocka ur de sista sakerna från rummet
- sopa hallen
- göra mig iordning
En högst realistisk tidsplan.

Ända tills jag upptäckte att jag hade att göra med världens jobbigaste och mest tidsineffektivt överdrag. Inte trodde jag att punkt fyra på mitt mentala tidsscehma skulle kunna rasera hela min planering. Ett töntigt litet sängöverdrag.

Denna lilla tidsödande incident gjorde mig frustrerad, svettig och försenad.
Men allt gick slutligen bra.

Jag fick:
- frukost
- rummet besiktigat
- rummet godkänt
- en lyckad skolavslutning
- sommarlov
- en trevlig avslutningslunch med fina vänner

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jaså du har också slutat din termin. Ha ett fint sommarlov!

2011-05-27 @ 21:37:47
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Härligt med lov lisa :) Första året klart :D <3

2011-05-27 @ 23:52:05
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: pappa

Härligt med lite ledighet. Hoppas på en fin sommar.

2011-05-28 @ 08:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0