longboard

Jag har en longboard.
För vissa är det ganska otippat.
För andra, totalt ointressant.

Från början är det min kära systers, men vi gjorde en deal som jag tror båda är nöjda med.

Så nu står den i min hall. Fin, fräsch och i det närmaste oanvänd.
Prislappen sitter kvar och truckarna knarrar av... oanvändhet.

Men idag var det dags. Longboarden skulle ut och rulla.
I början var det brädan som hade kontrollen över mig.
Men efter en grundläggande genomgång av Robin och en riktigt härlig runda kändes det tillslut som att jag fick lite koll på det hela. faktiskt.
- Jag hade armarna lite lagom avslappnat längs sidorna.
- Jag böjde ordentligt på knäna.
- Jag kunde prata samtidigt som jag körde (!)
Och sist, men inte minst:
- Jag bar brädanrätt sätt. (Robin rättade snabbt till mitt nybörjarfel att bära med truckarna vända in mot mig.)

Och då det var åtgärdat gav jag iallafall sken av att vara en riktig longboardtjej.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det är många nya upplevelser du gör Bankerydsrundan, MC, longboard osv.

2011-05-10 @ 09:56:11
Postat av: emma k

I like this!!!! Go Lisa!!!!

2011-05-11 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0