att sova på rygg

För en månad sedan var det omöjligt. Det gick bara inte.
Nu är det, det enda sättet som funkar.
Omständigheterna har gjort att jag tvingats anpassa mig. Jag har lärt mig sova på rygg.

Jag brukar sova på sidan, i ett slags framstupa sidoläge.
Eller på mage med armarna ovanför huvudet.
Aldrig på rygg.
Men ibland blir man tvungen att ändra på sina vanor. Varesig man vill eller inte. Just nu är det min ihållande muskel- och ledvärk som tvingar mig över på rygg. Det är det enda sättet jag kan sova på, utan att det gör alltför ont.
Men inget ont, som inte för något gott med sig. För då värken (förhoppningsvis) försvinner någongång framöver har jag ju faktiskt gått och blivit en riktig allroundsovare.

Kommentarer
Postat av: Eddie

2011-06-07 @ 19:36:53
Postat av: Anonym

Du har det tufft nu du, starkt att hålla humöret uppe hoppas du snart blir bättre.

2011-06-07 @ 19:39:20
Postat av: Lisa

Lisa Sandström, Allroundsovare!

haha :)

2011-06-07 @ 22:57:16
URL: http://lisaskold.blogg.se/
Postat av: David Hedin

Det visar ju bara, att det enda sättet man lär sig på är genom att härda järnet!

2011-07-03 @ 00:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0