Juditdag

Igår var det lördag.
Vilken dag!

Jag vaknade glad, lycklig och utvilad.
Jag åt en lugn frukost tillsammans med Victor och Boston tea party.
Jag, Robin, Judit, Markus och Oskar hobbycyklade runt Munksjön.
- Pojkarna var lyckliga över deras fixed gears.
- Jag och Judit, över att våra cyklar faktiskt har bromsar.
Vi fikadeWaynes Coffe.
- Pojkarna drog vidare till Forex.
- Jag och Judit, på fler cykeläventyr.

Jag och Judit
skrattade
offroad:ade
blev Uraban ears-ägare
var impulsiva
köpte varsin meter-rem
stod emot köpimpulser
var till besvär på SOYA
provade matchande outfits.

Sen åkte vi till Immanuelskyrkan för att gå på konsert med SVF:s musiklinje.
Riktigt bra, för övrigt.

Kvällen fortsatte och avslutades med en kalasliknande kväll hos Willie!


Kommentarer
Postat av: David

Nice lurar!

2011-04-03 @ 23:29:02
Postat av: judit

vilken sushiteknik :) tack för en klockren dag lisen!

2011-04-04 @ 01:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0