fält

Helgen är över och den har varit bra.
Som jag tidigare nämnt var min fina syster på besök fredag-lördag.
Men det var inte det enda finbesöket jag fick denna helgen. Daniel Fält var också här.
(Nu var det la inte främst för att hälsa på mig, men iallafall.)


Det fick mig att tänka på... massa grejer.
Strandgården . Kroken . Skratt . Värnamo . Melodika . Långpromenad från Hestra . Mys . Hönö . Gislaved . PM på Bilddagboken . Nätter . Saxofon . The singing seals . Prat Pepparkaksbak . Piano . Wihoo . Torpaspelen . cd.halvfranska.se . Äuuummm . Flum

Många fina minnen...











Eftermiddagen har ägnats åt att, nostalgiskt, gå igenom massa gamla bilder. Tänk vad mycket minnen det väcker.
Wihoo!

Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt Lisa! Apropå långvandringen. Kommer du ihåg när du sa att ni passera Grimsås. Det va ju där jag vände.

Kram pappa

2010-10-04 @ 20:29:04
Postat av: David

Tihi. Vad liten du är på bilderna ^^

2010-10-05 @ 16:37:37
URL: http://studentdavid.blogg.se/
Postat av: Lisa

Pappa.

Ja, det kommer jag ihåg. När jag och Daniel är så stolta över att vi gått så långt, och så berättar du: "Åh, det var där jag vände när jag löptränade en gång." Haha. Det var lite snopet.



David. Ja, det var ju ett par år sedan... (2-3 år typ.) :P

2010-10-05 @ 19:14:39
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Lina

Härliga Daniel! :)

2010-10-05 @ 22:28:47
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Åh. Jag såg inte den förrän nu. Tack Lisa. Du är bra :). Vi får umgås mer tycker jag :)

2010-10-09 @ 23:14:09
Postat av: Daniel

Och tack Lina :). Jättemysigt att träffa dig!

2010-10-09 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0