Fotolektion

Det är onsdag och jag har fotolektion.
För tillfället har vi i uppgift att fota till en "reklamkampanj".
Vi har fått uppdragen av varsin grupp av designelever här på skolan.
Min uppgift är att fota två personer och ett paraply. Jag passade på att fota i fredags då Kajsa var här och hälsade på.
Nu är bilderna frilagda och snart ska jag skicka iväg dem till min uppdragsgivare.







I eftermiddag har jag engelska, men vi ska bara läsa. Och det kan jag ju göra på egen hand. (Faktum är att det faktiskt är lättast att läsa på egen hand. Hehe.) Så Fredrik var så snäll och lät mig ta det tidiga tåget hem. Jag har ju en timmes ostörd lästid på tåget. Perfekt.
När jag kommer hem blir det att skriva på mitt arbete om Elsa Beskow. Härligt. He he.

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Lisa!

Verkligen fina bilder du tagit. Härligt att du kunde ta det tidiga tåget. Vi ses ikväll.

Kram från Pappa

2010-03-10 @ 16:07:14
Postat av: kajsa

vad bra bilderna blev:) fick du använda den när vi sitter ner?

2010-03-10 @ 16:21:20
Postat av: Maggan

Kanonbilder!

2010-03-10 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0