Otroligt irriterande

Om jag skulle gjort en lista över veckans mest irriterande saker vore denna syn en självklar etta.



Jag har försökt byta min profilbild på bloggen nu hur många gånger somhelst, men det vägrar funka. Jag är så otroligt trött på dendära bilden som numera tycks le hånfullt mot mig varje gång jag ser den!
Kalla mig gärna oteknisk men jag har verkligen försökt, och jag kan inte komma på vad som är fel.

Nä, nu går jag och lägger mig. Jag kan ju alltid hoppas på att det blir någon form av sjunde gången gillt. Men den tesen testar jag först imorgon.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Simon Nilsson

Skaffa Firefox eller Chrome så kanske, IE är bara... Meh.

2010-01-05 @ 15:21:42
URL: http://limesimme.se
Postat av: Ludde

När det fixar sig SÅ måste du ha en cool bild där du gör något mer ditt hår typ busar med det. ^_^

2010-01-06 @ 00:25:21
Postat av: Lisa

Tack för tipsen, Simon. :) Jag ska testa det, men någonting säger mig att jag kommer få försöka ignorera dendära bilden ett bra tag till.



Ludde. En cool bild var det ja. ;) En som jag busar med mitt hår på? Haha.. Jodå. Det ska vi säkert kunna ordna. He he.

2010-01-06 @ 12:23:07
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: ellen

LISA!

Det är samma sak för mig! Det funkar aldrig! Och jag vet inte vad man ska göra åt det, man får uppdatera tusentals gånger innan det kan tänka sig att funka.

Hahaha, för övrigt så ser det kul ut med den bilden där haha. Fast jag tycker den är fin. Men man fattar känslan, det där hånstirret liksom.

2010-01-08 @ 22:52:37
URL: http://ingenspeciellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0