Adam på kiteboard

Igår var Linnea och Adam på 30-års-fest. Så jag var ensam hemma ett tag.
Förutom att sova lite längre än vanlift, passade jag på att skära ut några mallar som jag ska använda när jag trycker imorgon. Vi får se vad det resulterar i.

På eftermiddagen kom Linnea hem och vi åkte till St Kilda för att kolla på Adam när han kite:ade. Det var visst lite konstig vind igår, enligt Adam. Så det var svårt att surfa. Men det såg härligt ut iallafall.
















Idag skulle jag och Linnea åka på en liten foto-resa. Vi skulle fota till mitt projektarbete. Men det blev inte så mycket foton. Det var alldeles för mycket folk ute på stränderna och bilar stod parkerade precis utanför alla fina hus som vi tänkte fota.
Så imorgon ska vi ge oss ut i ottan för att få så folktomma bilder som möjligt. He he.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Luddemudd

2010-01-24 @ 16:24:04
Postat av: Ludde kudde

Testade inte du på Kiteing? :). det ser förbaskat härligt ut dock så kändes det som att det var kallt om man kollar på bilderna :O vissa av dom iaf xD.

2010-01-24 @ 16:25:56
Postat av: Olivia

wow vilka bilder! Så härligt det ser ut, skulle gärna göra det nån gång... kommer du ihåg när du, jag och jessi såg dom som kite:ade (;P) i Varberg? hihi! :D

2010-01-25 @ 15:43:55
Postat av: Lisa

Ludde.

Nae, Jag testade det aldrig. Det racker med vanlig surfing. Det ar svart nog. Hehe... Kanske nasta gang. Hehe.

Ja, det va ganska kallt. Eller blasigt, iallafall. Inget badvader iallafall.



Olivia.

Ja, visst ser det harligt ut! Ja. Visst kommer jag ihag kite:arna i Varberg. Det var liite haftgare har. Hehe. Det var sa mysigt nar vi var dar. :)

2010-01-26 @ 02:24:58
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0