Värnamo

Då var man hemma igen, och allt känns precis som vanligt. Om jag inte skulle vetat hur länge jag varit borta skulle jag nog chansat på dryga veckan. Det känns som det nu när man har kommit hem iallafall.

För er som inte vet det så kan jag meddela att det har varit kaos med tågförbindelserna. Vi hade dock tur och kom bara hem drygt 3,5 timmar försenade. Det var massa tåg från Stockholms central som inte gick överhuvudtaget.
En annan sak vi fick vara glada över var att pappa kunde ta sig in i bilen. Eric hade ställt den nere vid biblioteket INNAN plogbilen hade kommit för att skotta parkeringen.



Vi kom hem lagom till skiathlonen skulle avgöras. Och vilket lopp alltså! Det var helt sjukt. Jag satt där och blev helt rörd av det vackra samarbetet mellan alla svenskar. När Hellner och Olsson kramade om varandra, när de fick ta emot blommorna och när alla reportrar också var helt tagna. Det var magiskt.

Idag ska jag ut till Kajsa i Hånger. Wihoo!
Jag checkade läget ute i snön innan. Härligt att ta på sig ordentliga vinterkläder. Jag hittade dock inte mina kängor, så jag fick ta mina gamla. Det ömmade lite i tårna, men jag var inte ute så länge så det gick fint.





Nu ska jag ta en dusch och försöka leta reda på ett usb-minne som jag ska ta med till Kajsa.
Jag hoppas på kladdkakebak, fotovisning och en låång pratstund.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jaaa :) det finns nog en del att prata om efter tio veckor:D

2010-02-21 @ 13:22:45
Postat av: Maggan

Hej där i snödjupet!



Det måste kännas skönt att vara hemma o vilka kontraster sen vad det gäller vädret. Ha det strevligt hos Kajsa o hälsa alla!

2010-02-21 @ 14:05:41
Postat av: Luddz

haha lite ägd :D, gött episkt smiille !

2010-02-21 @ 16:22:21
Postat av: emma k

lisa, kul att du är hemma,,'

Wow va snö alltså, kul att du kom den här helgen också när all snön kom.,.,

Fint kort på dig, brun och vinter på samma gång. Love it..

Krippan och ja kommer till värnamo i helge, vore kul att träffa dig,.!!STor bamsekram,. lycka till att komma till skolan,. de är kaos i trafiken., men ja tror du klara det..!!

2010-02-22 @ 16:13:01
Postat av: Kajsa W

Vilka härliga bilder med ditt solbrända face och all snö!! SKönt att höra att det kändes som att allt var som vanligt när du kom hem igen, jag har ju bara varit borta typ 1 vecka mer än dig ;) fast fler ska det bli..

2010-02-22 @ 23:08:43
Postat av: Lina

LISAAAAAA!!

DU ANAR INTE HUR JAG KÄNNER NÄR JAG SER DINA BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅHHHHHHHHH!! JAG VILL HEM FÖR EN DAG! Själv sitter jag här i strandklänningen från Bondi och kom just tillbaka från beachen! Å galet! Att det kan vara såhär!! Men kanske att snön är kvar tills maj! Man vet ju aldrig! :D Jag och pappa ska iaf till Torsby när jag kommit hem! Du oxå!? :D :D Å haha, alltså du ska fatta min snöabstinens! Crazy! Men, men :) Jag ska njuta av det jag har här! Hörs när du vaknat! Hälsa Jessi och co! Stor stor kram och pussar från mig!! Saknar dig min fina, underbara syster <3

2010-02-23 @ 03:39:26
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lina

Tänker spara ner varenda en av dina snöbilder!!! oj oj oj! Det är ju AMAZING!!

2010-02-23 @ 03:42:24
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0