Det är roligare att ha fönsterbrädan som bord om man är två

Jag har gått och blivit Göteborgare. Och Sambo.
Fast i veckan har jag bott i lägenheten själv då Robin är ute i välden och far. Han flyger fram i bottenlöst puder medan jag lagar köttfärssås i dunkel (taklampan i köket är inte monterad ännu), informerar TV4-tittarna om ett minskat snusdoseinnehåll och äter frukost med fönsterbrädan som bord.

Jag längtar efter ljus, ett matbord och en riktigt stor soffa. Fast mest av allt längtar jag efter att Robin kommer hem. Alla dessa temporära och lite bristfälliga lösningar är liksom mycket roligare om man är två.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, Lilli is back on track!

2012-01-06 @ 14:02:24
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Äntligen får jag läsa lite nyheter på Lisas eskapader. Vad jag längtat efterr att denna blogg ska vara igång igen!

2012-01-06 @ 16:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0