team sand

Det var premiär för Team Sand igår.
Jag, Pappa, Robin, Eddie och Kajsa (hedersmedlem) cyklade motionsloppet Gnosjötrampen.
Jag och Kajsa körde banan på fem mil, och männen tog sig an åttamilaren.

Och som en liten efteranalys kan jag ju bara säga:
Det gick så himla bra. Team Sand kan verkligen vara nöjd!
Synd bara att pappa dragit på sig en förkylning, och inte riktigt kunde ge allt.

Nu, så här efter gårdagens framgångar råder det vilda diskussioner om hur vi ska utveckla det här med Team Sand. Blir det träningsläger och klungkörning? Ska vi fixa dekaler att sätta på cyklarna, och vilka färger ska tävlingskläderna ha för att passa till alla våra olikfärgade cyklar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man är stolt att vara medlem av detta fashionabla team.

2011-05-15 @ 14:05:57
Postat av: Maggan

Vad härligt det låter att vara medlem i Team Sand!

2011-05-15 @ 15:07:58
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

hihi klart jag kommer ihåg det :) Vi pratade om dig igår. Mina föräldrar tycker du är väldigt väldigt söt. (det tycker jag också såklart!)



Tänk att det idag var ett år sedan vi åkte till Tunisien <3

2011-05-22 @ 12:32:16
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0