Ointresse

Det är lunch.
Pojkarna i klassen börjar prata fotboll.
Jag blir uttråkad.

Jag slogs av hur otroligt ointresserad jag är av fotboll och diverse ligor. Det spelar liksom ingen roll om matcherna spelas i England, Spanien eller Tyskland.
- Jag "hejade" (ganska halvhjärtat, kan tilläggas) på Barcelona i VM (Bara för att kära familjen Ochoa gör det.)
- Jag fick dåligt samvete för det, då det visade sig att min klasskompis Filip är världens stösta Real Madrid-fan.
- Jag kollade då Elfsborg fick stryk av Napoli förra året.
Men intresset finns liksom inte där. Lång ifrån.


Tvärtom fick jag en väldigt lust att bara gå därifrån och kolla på någon skidfilm! Jag fick faktisk en väldig lust till det, så det ska jag göra så fort jag får tid. Jag ska bara kolla upp med min alldeles egna skidexpert vad det är för filmer som gäller.
Denhär plötsliga längtan efter skidfilm bör nämligen hanteras varsamt och inte utsättas för några mindre bra projekt.

Kommentarer
Postat av: Michael

Barcelona spelade väl ändå inte i VM? xD Spanien däremot kan jag gå med på!

2011-01-13 @ 18:58:01
Postat av: Lisa

Haha! Ja, det visade ju på en del ointresse.

2011-01-13 @ 20:55:46
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Olivia

jag gillar att du fick dåligt samvete för att du höll på Barcelona i när filip är Madrid-fan, i VÄRLDSMÄSTERSKAPEN, haha, det gick ju ihop

2011-01-14 @ 16:17:05
URL: http://ochoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0