ögon

Jag har så sjukt ont i ögonen idag. Framförallt i vänster öga.

Jag märkte redan i morse att jag hade svårt att hålla ögonen öppna.
Inte så konstigt, tänkte jag eftersom jag inte sov särskilt många timmar inatt.

På bussen till Jönköping hade jag också svårt att titta.
men jag sov större delen av tiden, så då var problemet ur världen.

På lektionen sved det och jag kunde inte hålla ögonen öppna, utan jag var tvungen att blunda titt som tätt.
Jag sprang upp på rummet och tog ut mina linser.


Nu är det några timmar sedan jag tog ut linserna och det är fortfarande lika svårt att titta. Ögonlocken stängs liksom bara igen. Och jag vet inte vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: David

Du kan ju testa att gå runt och blunda hela dagen. Tydligen ska dina övriga sinnen skärpas på det viset :)

2010-09-20 @ 13:23:16
URL: http://studentdavid.blogg.se/
Postat av: Emma K

Hej..

En sak bara, oavsett ögonen är du lika vacker ändå:) HAHAHA!!



Jag tycker absolut vi ska ses snart. Ja ha smsa dig.. kan du?

Puss

2010-09-20 @ 15:52:49
Postat av: David

awsome idé David!

2010-09-20 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0