iphoto

Jag håller på att organisera i iPhoto på datorn.
Det finns en funktion med "ansiktsigenkänning." (Tänkt tagg-fuktionen på facebook.) Skillnaden är att här ger datorn förslag på vem det är i bilden.

Ibland blir det väldigt fel.
Men min fina vän, David Haraldsson har den inga problem att känna igen.
Notera att programmet ser att det är två ansikten på fotot som David håller upp. Hehe.


Och nu när jag ändå har lite foton på David kan jag ju passa på att påpeka att det är en väldigt härlig pojk, som jag gärna skulle träffa lite oftare.
Tur att mobil och internet finns iallafall. Det gör avståndet så mycket mindre.
Som idag. Lina ringde precis från Alingsås nu, och hon berättade lite om paddelhajken hon ska ha tillsammans med sin klass imorgon.


Nu är det snart dags för Innebandy.
Jag är inte riktigt pepp. Men det ska vi nog kunna ändra på.

Kommentarer
Postat av: Lina

Att iphoto! ;)

Tagga tagga tagga 3-dagars paddelhajk! ;)

2010-09-13 @ 19:03:23
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: David

Nämen oj! Vilken reklam du gör för mig, Lisa...



Hehe.



(och för guds skull, tagga NER lite ibland också om det nu ens är möjligt för dig... :P)

2010-09-13 @ 19:18:43
URL: http://studentdavid.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lina. Du får paddla lite åt mig också! Ni får det säkert jätteroligt!



David. Nu har jag just spelat innebandy, och idag var det kämpigt. Vi sprang som bara den. Och du vet ju hur jag är... Jag är överallt, bara för att jag inte vet var på planen jag ska stå. Haha. I slutet var vi bara 11 pers kvar och då blev det helplan och mitt lag körde utan avbytare. Härligt! Nu blir det keso med tomat! :)

2010-09-13 @ 21:19:02
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0