TV 4

Dagens irritationsmoment.

TV4 Play

Det är såå frustrerande då man sitter och kollar på ett program på TV4 Play, och så kommer ett felmeddelande upp. Typ hela tiden. Och så är man tvungen att ladda om sidan, och börja om från början med den inledande reklamen. Och då man väl letat upp var man var sist dröjer det max sju minuter innan det kommer ett nytt felmeddelande.
Och det är bara TV4 Play som har detta problem.

Det är även bara TV4 Play som har sådant snålt programutbud. Programmen ligger aldrig ute mer än en vecka, vilket är störande då jag känner för att kolla på förra veckans halv åtta hos mig.

Så idag bojkottar jag TV4 play och kollar på Ensam mamma söker TV3 Play istället.
Så det så!
(Jo, för jag tror verkligen TV4s koncern bryr sig. Jättemycket.)

Kommentarer
Postat av: EMMMA EMSI FEMMAN BUSFRÖ!!!

jag bero på dålig mottagning..

Jag har lite samma problem hos mig..

Jag titta på bonde söker fru och berg flyttar in på tv4 play för att de missa ja alltid på onsdagar..



Konstigt nog har ja bättre teckning om datorn står på bordet men ibland är de ju skönt att ligga i soffan men då funkar inte nätet så bra om ja ha datorn på tv bordet..

suck suck....

ja säger då det......!!!!



Du sen. jag är typ färdig med hemtentan.. sen ha ja en annan liten uppgift kvar. sen är ja ledig från ons till söndag... åh, lite höstliv ,, så nice..!!!!!!!!!!!

2010-10-25 @ 15:54:55
Postat av: Olivia

Men Lisa, vad är det för skit du kollar på egentligen?! Skånefruar, ensam mamma söker... som journaliststuderande borde väl du stimulera ditt intellekt med Agenda, Dokument Utifrån, Debatt och liknande! Svt:s webbtv fungerar förövrigt mycket bra och där ligger de flesta program uppe minst en månad! Även här borta fungerar den utmärkt ;)

2010-10-25 @ 23:32:50
URL: http://ochoa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag fattar din frustration. Jag har suttit och gjort samma grej, med samma program. Dumma "halv åtta hos mig"!! jag bojkottade också för att kolla på 3an istället - dem kan man lita på :D



Anna

2010-10-26 @ 13:57:09
URL: http://perssonannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0