skolarbete och städning

Kajsa gjorde sitt sista skolarbete i onsdags.
Jag har hur mycket somhelst kvar.
INTE rättvist.
Nu har jag iallafall gjort klart slutsatsen i Projekt och Företagande, och PM:et till Svenskatalet.
Nu är det bara typ tio grejer kvar. He he. (För den som inte förstod det så var skrattet oerhört ironiskt.)
Eftersom jag åker till Tunisien nästa lördag måsta allt skolarbete vara klart nästa vecka, så det blir till att jobba effektivt nästa vecka. Heja mig!
Dessutom säger mamma till mig att städa rummet. Jag förstår varför, men jag känner att skolan borde komma i första hand. Den enda deadline som finns på städningen av mitt rum är ju studenten, och jag hoppas jag har fått någon tid över att städa innan dess.

Nä, nu får det bli lite psykologiarbete.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh det lät inte som en höjdare, samtidigt lite skönt att bli klar med allt och bara dra iväg! Jag har också pluggat lite idag, men nu har ja skickat iväg rapporten så det är gott! Ja jag har haft tal, pratade om dåliga vänner och energitjuvar haha, det gick faktiskt bättre än jag trodde! Ikväll ska jag dricka lite vin med en kompis och sedan har jag inget mer planerat:) ta det lungt antar jag, har inga pengar till att hitta på något ändå;) haha

2010-05-14 @ 16:06:30
URL: http://www.nogg.se/LaPrinzipezza
Postat av: pappa

Hej Lisa

Det kommer att gå bra. Ta en sak i sänder. Ha det bra i Götet.

Kram från Pappa

2010-05-15 @ 02:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0