Jönköping

Det blir ganska mycket Jönköping nu känner jag...
Igår var jag där två gånger på samma dag. Det hör inte till vanligheterna direkt.
Och idag åker jag dit igen för att träffa Emma. Och imorgon blir det antagningsdag på Södra Vätterbygdens Folkhögskola.
Först var det orientering i Habo. Det gick förhållandevis bra.
Kvällsturen till Jkpg igår var ett väldigt spontant påhitt från mig och Kajsa. Trots vissa snopna påkomster fick vi en riktigt trevlig kväll. Trevligt folk var det också.
Jag kände dock att engagemanget inte var allt förstort då vi spelade 'När och Fjärran', så jag ser fram emot ett kamp då fler är taggade. Igår var vi la på ett ungefär 6 pers som var lite mer inne i spelet än andra.
Men Kajsa gjorde en stark insats trots sitt trötta tillstånd. Med en svararätt-frekvens på 100% var hon svårslagen.
Nähe. Nu ska jag ner till stationen och åka tåg.
Sen blir det mysdag med Emma.
Hej!

Kommentarer
Postat av: emma

oj oj oj,,

detta va verkligen inte igår:)

hehe!!!, mysig dag verkligen;)

2010-05-04 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0