XX dagar kvar

Jag vet att manska leva i nuet, fånga dagen och allt detdära. Men jag kunde inte låta bli att tänka lite på framtiden idag.

10 dagar kvar till Påsklovet
21 dagar kvar till sista anmälan till folkhögskolor, univeristet och högskolor
30 dagar kvar till Kajsa fyller år, och The Baseballs spelar i Gisleparken. Eventuellt blir det även Hestra Adventure.
56 dagar kvar till TUNISIEN
65 dagar kvar till studentmiddagen
74 dagar kvar till Balen
77 dagar kvar till STUDENTEN!

Men idag är det underbart väder, och förhoppningsvis blir det en cykelrunda med Kajsa sen när hon slutat skolan.
Men nu ska jag fortsätta plugga psykologi och svenska.


Söt-Kajs

Hej!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hjälp det verkligen inte många dagar kvar!:D oj hur många årsen är det?

2010-03-26 @ 17:58:47
Postat av: Anonym

hjälp det verkligen inte många dagar kvar!:D oj hur många årsen är det?

2010-03-26 @ 17:59:10
Postat av: Lina Sandström

och 48 dagar kvar tills jag kommer hem! Att du inte har med det på listan Lill..

2010-03-31 @ 12:24:13
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0