Foto

Jag har så sjukt ont i halsen. Och det är jobbigt.
Och ändå skiner solen!
Jag kan inte skratta ordentligt utan att det gör ont. Jag kan bara ge ifrån mig några läten som knappt kan klassas som skratt.
Jag kan inte gäspa eller svälja. Och jag är för tillfället inte heller så snabb på att äta.

Aja. Nog om mitt "ont i halsen-problem". Det går la över så småningom.

Nu har vi fotolektion och jag är verkligen inte pepp. Jag är allmänt trött och inte alls särskilt motiverad.



Jag fotade Kajsa i Söndags. Det var till en fotouppgift. Vi skulle inspireras av en konstnär...

Nu fick vi visst en ny fotouppgift.

Kommentarer
Postat av: Anna

...och en mycket jobbig fotouppgift!

2010-03-03 @ 20:54:56
URL: http://gatukiosk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0