Ofrivilligt musiklyssnande

Det är inte mycket som är så irriterande som när någon sitter på tåget (eller på en buss, för den delen) och lyssnar på dålig musik. Nu kanske ni tänker: "vaddå? Den får väl lyssna på dålig musik om den vill?"
Nä, det får den inte. Inte om den använder mobilen som högtalare.
Usch, vad irriterad jag blev. Jag satt där med mina hörlurar som faktiskt isolerar omvärldens ljud ganska bra och jag hörde hans musik hur väl somhelst. Inte okej.
Tänk alla andra i tågvagnen som också fick ta del av hans otroligt dåliga musiksmak.
Det måste väl klassas som en självisk handling?

Nä, det får bli en bild från söndagens skidåkning så jag blir på lite bättre humör.




Hej då!
Och tänk på att använda hörlurar så att ni inte retar upp era medresenärer.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hey! När köpte du den skiddressen?

Måste varit väldigt kallt när du behöver använda mina supervantar! :) puss sis

2010-03-02 @ 10:54:20
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: kajsa

det va en rolig skidtur haha:) dock en aning bakhalt!

2010-03-02 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0