Min helg

Denna helgen har verkligen varit toppen.
Det har hänt saker hela tiden. Det har visserligen resulterat i att jag har sovit alldeles för lite och är därmed jättetrött nu, och dessutom kan jag tänka mig att mitt halsont som har börjat smyga sig på antingen beror på snöleken i fredags kväll eller vandringen till "spökhuset" igår. Men det gör inget, eftersom helgen har varit jättehärlig!





På fredagskvällen kom Olivia, Jessi, Micke och Kajsa till mig. Vi åkte lite skoter, flummade runt i snön och hade allmänt trevligt. Vi lagade även lite mat och åkte sedan hem till Kajs för att kolla på film. Då anslöt sig Moa också.
Lördagen var också trevlig. Jessi åkte hem med 10-tåget vilket innebar att vi var tvugna att stiga upp ganska tidigt för att hinna i tid.

Efter det blev det frukost och bakning av semlor. Vi gjorde även en storslagen tacopaj.
När Micke och Olivia åkt hem la jag mig för att vila en liten stund. Jag var verkligen helt slut.
Jag väcktes senare av Kajsa som glatt berättade att Jocke och Emil skulle till Värnamo på kvällen.
Vi pratade, åt på Mc Donalds, åkte till Kajsa och kollade på film. En mycket trevlig Lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0