Mars 2007

Jag gick in på min gamla bilddagbok och kollade lite vad jag hade för mig i Mars '07.

Håll till godo!




En hel del av skoltiden i nian tillbringades i musiksalen där jag spelade lite trummor ibland. He he.



Min lilla hemmagjorda ormterapi fortsatte. Den kan ses som en väl utvecklad, men icke så fungerande kognitiv beteendeterapi.



Uppehållsrummet med trevligt folk och choklad var icke att förkasta. För det mesta hamnade vi här innan SO:n skulle börja på torsdagseftermiddagarna. Det var tider det!



I slutet av mars fick jag lunginflammation. Dubbelsidig dessutom. Så jag var inte i skolan på ganska länge. Men jag var ute och gick destå mer. Här var en av alla trevliga promenader tillsammans med Niklas.


Nu är det Mars '10 och det är ganska mycket som har ändrats.
- Det första och mest grundläggande är la att vi har vuxit, allihopa. Konstigt vore det annars.
- Jag tillbringar inte riiktigt lika mycket tid i "musiksalen" längre. Faktum är att jag nog skulle blivit utkastad ur skolans studio om någon hörde mig "spela trummor" där inne.
- Jag går inte längre i en skola som iprincip ser ut som en betongklump. Inget illa åt kära Gröndalsskolan, men vacker. Det var den inte.
- Min nuvarande skola är inte granne med Willys. Nu får jag nöja mig med att vi är i samma hus som ICA Kvantum.

Fast det är en sak som jag tänker på. Som absolut INTE har ändrats under dessa tre år.
- Jag är fortfarande lika rädd för Ormar.

Hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0