Volleyboll och en sommar med Göran

Igår stannade jag kvar i Borås efter skolan.
För övrigt bör det nämnas att jag numera kan studentsången. Efter ypperlig hjälp av Mattias Denkert. Merci Beaucoup.


Jag, Olivia, Mikael och Gustav gick och fikade. (Fredagsfika är icke att förkasta.)
Jag och Gustav fick vår vilja igenom, och Mikael & Olivia gick tillslut med på att sitta ute i solen.
.



Efter fikan blev det volleyboll och grillning. Trevligt som bara den.
Jag ser allmänt lam ut, David hungrig och Lennie ser lite sådär halvt "omedveten" ut. Som om han inte vet att Gustav ta kort.





Kvällen avslutades hemma hos Lennie med 'Sommaren med Göran'. Eftersom det inte är en vidare djup film som kräver så mycket ansträngning för att förstå passade den utmärkt för ändamålet. (Jag kan meddela att ingen av oss var särskilt pigg.)
.
Jag har varit trött hela veckan nu. Jag börjar fundera på om 13 år i skolan börjar ta ut sin rätt. Haha. Dessutom har jag börjat tycka tågresorna till och från skolan är jobbiga nuförtiden. Men nu är det inte lång tid kvar.


Idag har jag jobbat. Jag var sjukt trött, men jag överlevde dagen iallafall. Lina, Hanna och Anna kom och hälsade på mig en timme. Det var gött, så tiden gick lite. Annars är det inte så mycket att göra. He he.
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va mysigt ni hade det! Volleyboll o grill e ju du i ett nötskal! Efter min, hanna och annas näsuddenstrapats med schtek och bad var det var kul å hälsa på dig i fina apladalen lilla syster. (Inte särskrivning.. menar inte lillasyster utan lilla syster :P) puss!

2010-06-05 @ 22:20:39
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0