Skåpstädning och frukost på sängen

Idag vaknade jag av att Lina kom in till mig. Hon hade med sig två rostade mackor i form av hjärtan samt några vindruvor. Hon är för söt, min syster.

"Du får komma ner om sju minuter för då är äggen klara."

Anledningen till detta fina uppvaknande var att jag är klar med alla skolarbeten! Så himla underbart.



Nu sitter jag här i skolan tillsammans med Mikael och Olivia. Vi har inget att göra. Naturkunskapen börjar inte förrän halv elva och då ska vi äta glass och göra utvärdering.

Jag tänkte vara lite effektiv och städa mitt skåp nu.
Jag tror att det finns en gammal baguette där sedan det skriftliga nationella svenskaprovet. Den bör slängas i en papperskorg snarast möjligt. Så det ska jag ta och göra.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad skönt det måste kännas att vara klar med alla skolarbeten, då är du verkligen förtjänt av frukost på sängen! Lina är ju van sedan tiden med "kidsen". Ha det gott sista veckan i skolan o Borås!

2010-06-04 @ 11:55:23
Postat av: Lina

Mysig start på en bra dag verkar det som :) Skåpstädning är ju alltid kul!

Kan ju tillägga att frukosten var kl 05,40 och jag hade ingen tid att passa förrens nu kl ett.. Du är värd allt, lilla Lisa <3



-"Say good morning to the sun!"

-"Good morning sun!"

Det är för sött! Tänker bara på lille Lukas då :) Du skulle höra hans underbara, pipiga morgonröst! haha.



Puss på dig!

2010-06-04 @ 12:24:16
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0