ICA

Av någon anledning tycker jag om ICA.
- Jag blir glad varje gång ICA:s egen medlemstidning buffé kommer i brevlådan.
- Alltid, när kontokort kommer på tal börjar jag helhjärtat försvara ICA Master Card med tillhörande internetbank.
- Och att komma till en hederlig ICA-butik (Med undantag av ICA Matjätten här i Värnamo), känns riktigt tryggt.

Men idag har de gjort mig besviken.
Jag skulle beställa tackkort idag hade jag tänkt. Det blev även en hel del andra kort, och en kalender, tre förstoringar och lite så...
Det är liksom lika bra att beställa allt på samma gång, så slipper man betala extra i frakt... tänkte jag.

Jag förstod inte riktigt vad jag såg då jag kollade på den totala fraktkostanden. 196 kr. (Tillåt mig använda ett utropstecken ! )
Det är ju rena rånet.
Trots att jag tillslut beställde mina bilder, kändes det lite snopet.
Det känns ovant att inte vara helt positiv till en såkallad ICA-tjänst. (Jag vet inte hur vedertaget det är, men jag kallar det så iallafall.)


Jag hoppas iallafall att fotona blir bra. Annars kommer min världsbild att rasa en smula.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Vad hade det med ICA att göra? :p Eller var det något ICA-banken erbjöd?

2010-07-02 @ 00:21:03
Postat av: gunilla

Hej Jessi!

Jo nu är ica inte bara en affär utan nu framkallar man även kort genom ica. Hälsningar Gunilla Ha en riktigt bra sommar hoppas vi kan ses

2010-07-02 @ 17:55:15
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: pappa

Det blir nog bra iallafall.

2010-07-03 @ 08:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0