Jobb, jobb, jobb

Nu är praktiken igång riktigt ordentligt här nere. Jag och Linnea jobbar på som bara den.

Idag har jag fotat en himla massa saker. Alltifrån väskor och kuddar, till lampskärmar och tavlor. Vi byggde upp en liten studio här hemma och där höll jag till, medan Linnea gjorde laptop-fodral.

Igår var vi på en liten fotoresa med det var alldels för mycket folk ute, så det var svårt att få till några fina foton. Så idag steg vi upp tidigt för att vara ute innan alla andra människor. Vi åkte till Brighton Beach för att fota några fina badhytter och sen åkte vi till St Kilda och fotade en pir. Fotona ská jag ha till mitt projketarbete som går ut på att göra en produktkatalog till Linneas företag.




Linnea tyckte att det var bäst att dokumentera mitt flitiga arbete. Hehe.


Nu ska jag göra sallad till kvällens grillafton. Fläskkotlett, potatissallad och tennis. Kvällen är fulländad.
Förresten. Jag skrev i ett tidigare inlägg att det mesta handlade om tennis här i Melbourne nu. Idag fick jag det bekräftat! När jag och Linnea var och handlade idag såg jag en kille som köpte 32 tennisbollar! (Man kan ju fråga sig vad jag har för liv, som ställde mig och räknade dem. Men TRETTIOTVÅ(!) stycken var det. iallafall)

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0