Olivia, Jessi och Micke

Idag har jag tänkt lite extra på Jessica, Olivia och Micke. Anledningen till detta var att jag plockade undan lite kläder och hittade då tre brev som jag fick innan jag åkte iväg på min resa.
Jag satte mig genast på sängkanten för att läsa igenom texterna igen.

Olivia hade skrivt ett jättfint kort till mig (På morgonen, samma dag som jag skulle åka fick jag även ett par kakor av henne som hon bakat till mig. De fanns med under hela ner-resan och var väldigt uppskattade av hela familjen.)
Jessi hade satt ihop ett litet häfte och skrivit massa fina saker. Sommarens Helsingborgsresa fanns också med på ett hörn.
Micke hade skrivit ett långt och utförligt brev om allt han skulle göra medan jag var borta. Det var sannerligen ambitiösa planer den pojken hade.





Söt-Olivia när hon häsade på mig i Värnamo i Somras.



Underbara Jessi i Köpenhamn. Här har hon precis insett att hennes kunskaper i det danska språket är minst sagt begränsade.



Min Favorit-Micke. :) Detta kortet är taget under en av alla de gånger han väntat på mitt tåg tillsammans med mig.



Idag har det varit riktigt varmt här i Melbourne. Jag och Lina bestämde oss för att åka tåget till Brighton Beach och svalka oss i det stora blå.




Nu ska vi gå och handla lite. Linnea och Adam kommer hem idag. (för er som inte har full koll på vilka detta är så kan jag tala om att Linnea är min och Linas kusin, och Adam är hennes Sambo.) De har varit på resande fot nu, sen strax innan jul och det är deras hus vi har bott i nu när vi är i Melbourne.

Ha det fint allihopa!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Härliga kompisar du har!

2010-01-08 @ 10:18:27
Postat av: jessi

saknar dig så. du förstår inte vad jag skulle vilja ha dig här.

2010-01-08 @ 11:08:29
Postat av: Luddmudd

Hur långt har ni te Stranden? :O

2010-01-08 @ 14:10:52
Postat av: Olivia

Tack för det otroligt fina vykortet jag fick! Jag blev så glad när jag fick se det :D

Jag saknar dig så himla mycket ska du veta<3

Kul att kakorna (vilket jag inte riktigt skulle vilja kalla dom för :P) uppskattades! :D

2010-01-14 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0