SVERIGE

Då var vi hemma igen.



När vi lämnade Bangkok i Torsdags var det la ca. 35 grader varmt. Igår när vi anlände till Stockholm var det -10. Så det var ju lite skillnad, om man säger så. Som tur väl var hade jag införskaffat en mössa i Australien som jag kunde ha på mig. Men med låga converse och en jacka som helt saknar något som kan kallas för foder var det sannerligen riktigt kallt.

När vi satt där i taxibilen påväg in från Arlanda började jag fundera över om jag städade mitt rum innan jag åkte till Australien. Det skulle ju vara skönt isåfall. Men jag kommer inte ihåg huruvida jag gjorde det eller inte.
Aja, det får visa sig ikväll när jag kommer hem till Värnamo.

Imorgon ska vi förhoppningsvis åka ut till Lidnäs och åka skidor.
Och på måndag börjar skola. Det ska bli så himla kul att träffa alla igen.

Hej Hej.

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

vääälkommen hem lisa :D:D:D

2010-02-20 @ 10:37:27
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Lina

Härligt ni är i sverige och att resan gick bra :)

Trodde inte alls det skulle ta så lång tid bara!

Kul att du hinner använda fina mössan redan denna säsongen :) Ni kan lägga min i möss-lådan :) Jättefina, härliga bilder! Blir så glad när jag ser er! :D Puss och kram!!! <3 <3 <3

2010-02-20 @ 11:53:14
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: kristina

hej lisa, välkomna hem,så ni kunde ta er hem i snöovädret. hälsa till alla. Lindman

2010-02-20 @ 18:15:33
Postat av: Oliver

åh, härligt att vi fått tillbaka våran lisa igen! erika är gaaaalet avundjsuk på din aussieland-resa! ;)

2010-02-24 @ 18:19:45
URL: http://idontneeda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0